12 Ağustos 2014 Salı

KİTAP YORUMU: PABUCUMUN AJANI-Asude

 
Kitap Adı: Pabucumun Ajanı
Yazar: Asude
Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı: 496
Etiket Fiyatı: 25 TL

Merhaba! Bugün oldukça özel bir yorum yapacağım. Pabucumun Ajanı! Kitap olmdan önce internet üzerinden takip ediyordum ama Asude öyle bir yerde keserek kitap haberini verdi ki üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.*şaka şaka havaya uçtum*


Deniz'i de Tuna'yı da diğer yan karakterleri de çok sevdim.-özellikle Tuna'yı.-


Şimdi Deniz kendisinin de dediği gibi organik bir Türk kızı. Tabi bunun yanında ayırt edici özellikleri de var. Kendisinin deyimiyle Fiyasko Birlik Başkanı, annesinin kız kurusu, niteliksiz bir işci kendileri. Benim tabirimle ise dünyalar tatlısı, sakar, akıllı ve tam bir Tuna Üstüne Aşığı!


Tuna'mız ise-evet hemen sahiplendim- tititz mi titiz, yakışıklı mı yakışıklı, disiplinli mi disiplinli bir işkolik. Deniz'in tabiriyle Kurumsal Kasıntı.

Yine Deniz'in deyimiyle kendisi organik bir Dünyalıyken Tuna Üstüner her şeyin en iyisi olan bir Uranüs hükümdarı.



Buradan da anlayacağınız gibi tanışmaları hiçte normal olmuyor!

Her iş görüşmesinden 'biz sizi ararız' lakırtısıyla dönen Deniz patronlara savaşıyor! Bol alay, aşağılama dolu olan CV'si ile Üstüner Holding'e gidiyor ve macera başlıyor!

Kız da ki deli cesaretine hayran kaldım. Sen git koskaca holdinge bir isim salla 'Ahmet'in kuzeniyim ben' de sonra kalk bol bela içeren CV'ni CEO'nun önüne koy.



İşte bu kızı bu yüzden seviyorum! Türk kızının nadide bir örneği olan Deniz Akın'da illa herkes kendisinden bir şey buluyor. Hazırcevaplılığı, inadı ve öfkesiyle Tuna Üstüner'i çıldırtıyor!

Tuna da üstün tavırları, Everest Dağını ben yarattım pozları, aşağılamaları ve yakışıklılıyla da Deniz'i çıldırtıyor.

İkilinin arasındaki atışmalar çok komik. Hele Deniz'in iç sesi kalp ben. Tuna'nın kıskançlığı-adam çok fena kıskanıyor- bir sürü kalp ben.



Bu kitabı okurken tatildeyim. Deniz,kum derken 2-3 gün içinde bitti kitap. Tuna olurda bitmez mi?

Asude romantik komediyi çok güzel yazmış. Hem çok eğlendim hem çok sinirledim. Yani ayar gayet iyi. Karakterler ve özellikleri belirgin ve sempatik. Aynı zamanda ana karakterlere verdiğim değeri yan karakterlere de verdim. Deniz'e zaten bayılacaksınız. Tam benim kafamdan olduğu için kendisine çok büyük bir sempati besleyip en sevdiği kız kitap karakterleri altında himayeme alıyorum.



Tuna..anlatmaz yaşanır ya. Kıskanç, zorba ve aşağılayıcı bakışlarıyla bile güzel. Düşünün Deniz'in mağdurluğunu.

Deniz'in hala hayatta olmasına şaşıyorum zaten.

 

Romantik komedi severler o kadar lafın üstüne bu kitabı okumalısınız!-gerçi okumasanız da Tuna bana mı kalsa?- sürükleyici olmasının yanında Deniz Akın'ın espirileri ve olaylara getirdiği yorumlarla bu kitap çok iyi bir romantik komedi!

PUANIM:5/5



 

Tabii ki böyle güzel bir kitabı ünlüler de kaçırmıyor ve hemen kapıyor!


 











ALINTILAR
**

Onu zorlayacak ve arzudan kıvranır hale getirecekti... Sonrasında kendisine kesinlikle kur yapacaktı. Tıpkı şimdi olduğu gibi!

Ancak Tuna kur yapmadı. Gerilmiş bedeni ve öfkeli sesiyle kas çatarak "Seni öpeceğim lanet olası. Sakın bana engel olma!" Dedi ve kızı kararlıca kendine çekti...
**

"Seninle denemek istiyorum Deniz..."
"Neyi? Nasıl?"
"Sevgili olmayı...Gerçek bir ilişkiyi? Bunu istemez misin?"
"Ama sen benden hoşlanmazsın ki?" dedim pat diye.
Gülümsedi. "Hoşlanmadığım bir kadını yanımda görmek ister miyim sence? Ona böyle dokunmak..."
"Beni yanında mı görmek istiyorsun yani?
"Daima..."
**
 Yarın… Bir günden bile daha az bir zamanda evlenecektik öyle mi! Kalbim tarifsiz bir gümbürtüyle aldı başını gitti.
Heyecandan dizlerim tutmazken Tuna yüzünü bana daha da yaklaştırdı. Bakışları gözlerimi turlarken o meftunu olduğum sesle “Bir daha başka bir adamla baş başa görüşürsen seni buna pişman ederim,” dedi.
Ve sonra bana söz ya da itiraz hakkı tanımadan, en ufak bir karşılık imkânı vermeden kendine çekip sımsıcak öptü.
**

 

5 yorum:

  1. cidden çoooook başarılı bir kitap

    YanıtlaSil
  2. kurumsal kasıntı ,uranüslü ,hödük ,

    YanıtlaSil
  3. kurumsal kasıntı ,uranüslü ,hödük ,

    YanıtlaSil
  4. cidden çoooook başarılı bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de Asude oldukça eğlenceli bir kitap yazmış :) Hele senin de dediğin gibi 'Kurumsal Uranüslü' gibi laflara kitap boyunca gerçekten çok güldüm :D

      Sil