4 Eylül 2014 Perşembe

ETKİNLİK: ZIT KİTAPLAR


Merhaba arkadaşlar, umarım hepiniz iyisinizdir ben şahsen yavaş yavaş okul krizi yaşıyorum. Dershane deyince bile tüylerim ürpermeye başladı ve sadece 10. sınıfım. YGS falan da yok yani. Ama şuan kucağımda süper bir laptop tutuyorum, ve ona kavuşmak için bazı sözler verdim maalesef :(
Gelelim mime. Bu mimde başlıklardan da anlayacağınız gibi seçilen kategoriye göre birbirlerine zıt kitapları seçtim. Romantik Optik'ten Beyza mimlemiş beni Allah razı olsun valla. Telefonda Melis'e *yine* içimde kaldı bu mim diyordum *yine* sonra Beyza beni mimledi <3 Çok uzatmadan mime geçeyim ben :D

Alım Zamanına Göre Zıt Kitaplar : 

Açıkçası ikisinden de emin değilim. Şimugula kesinlikle ilk aldıklarım arasında ama onun gibi kitaplar bayağı olduğundan hangisi ilk hatırlayamadım, tahminde bulundum. Son aldığım ise Evrenin Ötesi evet ama sadece o değil internetten aldığım için daha fazlaydı, aralarından birini seçtim.

   



Fiyatına Göre Zıt Kitaplar:
Fısıtı'yı etkitet fiyatına almıştım. Balonla Beş Hafta ise 5 tl den daha ucuzdu. 3 tl bile olabilir.



Kapağına Göre Zıt Kitaplar:
Bunu en sevdiğim ve sevmediğim kapak olarak yaptım. İkisinden de tamamen emin değilim. Daha iyisi de kötüsü de olabilir çok arada kaldım.



Anlatıcısına Göre Zıt Kitaplar:
Bana Prenses Deme'den Nil ile Pabucumun Ajanı'ndan Deniz bence resmen zıtlar. İkisi de tarz olarak aynı ama anlatıcıların karakterleri açısından bence bayağı fark var.


Uyruğuna Göre Zıt Kitaplar:
Valla biraz tuhaf bir başlık. Ama biri Türk diğeri Amerikan. Zıt sayılır mı emin değilim. Kitaplığımdaki tüm yazarların uyruğunu bilmem imkansız :D


Türüne Göre Zıt Kitaplar :
Jennifer'ın Saplantısı ile Uçuşta sanırım buna örnek olabilir.


Hikayesine Göre Zıt Kitaplar : 
Daima Aşk ve Aynı Yıldızın Altında. Benzer noktalar olsa da ikisinde de bambaşka bir hikaye bambaşka bir şekilde anlatılıyor ki benzer sadece bir nokta var zaten.


Moduna Göre Zıt Kitaplar:
Beni Hatırladın mı ile Senden Önce Ben kesinlikle moda göre zıtlar.*Beni Hatırladın mı'yı türünü severlere şiddetle öneriyorum kapağını çocuk kitabı diye okumayanlar olabilir kapağa kanmayın lütfen*



Kalınlığına Göre Zıt Kitaplar:
Kızım ben çocukken ve Cennet Ateşi Şehri. Biri 64 sayfa diğeri 800 sayfa :)

Gelelim benim mimlediklerime:

2 yorum:

  1. 6.hissim çok kuvvetli hissettim senin bu mimi istediğini :P

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha :D Cidden ama içimde kalıyor yapamadığım mimler .D

    YanıtlaSil