29 Ekim 2014 Çarşamba

8.KCY BLOG TURU: ŞAHMELEK - Merve Akıncı || YORUM + CAST SEÇİMİ


Kitap Adı: Şahmelek
Yazar: Merve Akıncı
Yayınevi: Müptela
Sayfa Sayısı:485

Herkese merhaba!! Öncelikle herkesin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun. Umarım hepinizin bayramı güzel geçer :) Bu arada ben 10. sınıfım ve okul değiştirdim, eski arkadaşlarımı çok özlüyorum ama yeni okuluma da bayıldım <3 *gerçi sınavlar başlayınca ne yapacağım bilmiyorum o konu şuan erteleniyor bende*


Gelelim 8. KCY blog tur kitabı olan Şahmelek'e. Kısaca konuya değinip düşüncelerimi anlatacağım.
İde adında cesur, dik başlı, inatçı, masum ve güzeller güzeli bir kızımız var. Normalde en başta erkeklerin kızların peşinden koşmasına o kadar alıştık ki, işler tersine dönünce bana çok komik  geldi.
Evet bayanlar baylar güzeller güzeli kızımız İde Aslan Balkan'lıyı tavlamayı kafaya koydu!
Peki Aslan Balkanlı kim? Bir şirket CEO'su olan Aslan bence farklı bir kişiliğe sahip. Merve Akıncı bence çoooo(bu kısımda bayağı bir o var)k iyi bir erkek karakter yaratmış, okuyupta sevmeyenini göremedim! Onun karakterine çok fazla değinmek istemiyorum çünkü kitaptaki gizemli hava Aslan'ın karakterinden kaynaklanıyor. Ama sanırım şu kadarını söylemek spoiler olmaz. O yaralı ve biri tarafından iyileşmeyi bekleyen bir adam. Beklediğinin kendisi de farklında değil o ayrı konu :D
Hayat İde ve Aslan'ın kader ipliklerini sımsıkı örerken, onlara pek çok zorlukta hazırlıyor!


Kitabı ben çok sevdim. Bir aşk romanı olduğundan daha şairane bir anlatım beklemiştim ki ben  o tarz anlatımları pek sevmem yerinde kullanılıyorsa ya da kitaba yakışıyorsa severim. Bu kitapta çok sade ve bir o kadar da akıcı bir şekilde anlatılmış, o nedenle elinizde çabucak biten kitaplardan.
Karakterlerin de hemen hepsini sevdim. Tabii ki Aslan başı çekiyor o ayrı konu <3. Çağrı*İde'nin arkadaşı* resmen adının geçtiği yerde kitabın havası değişiyor. Her şey dozunda olacak şekilde daha eğlenceli geliyor gözüme. Hayat toz pembe oluyor! Engin diye bir karakterimiz de var. Aslında kötü karakter gibi dursa da bence hiç öyle değil.


Sanırım sadece İde'den pek hoşlanamadım. Öyle nefret falan etmedim sadece bilmiyorum çok can ciğer olamadık :(
Bir de kitapta beni şaşırtan bir nokta olmadı. Her şey iyi güzel ama 'ŞOK, ŞOK ŞOK' etkisi yaratmaya müsait bir kitaptı bence. Klişeler içinse...normal bir aşk romanında olması gerektiği kadar vardı.


Unutmadan sevdiğim diğer bir şey ise Aslan'ın İde'ye Şahmelek demesi oldu.Bu tarz farklı ve kişiye özel hitaplar acayip hoşuma gidiyor zaten <3
Aşk romanı severler okumalı, elinizde hemen biten ve kalbinizi Aslan büyüsüyle kaplayacak bir kitap.

Tur boyunca bize destek olan Merve Akıncı ve Müptela Yayınları'na çok teşekkür ederiz. Şimdi yazarımızın kendi cast seçimini görüp, minik detaylarla onları tanıtacağız. Ama unutmayın! Onlar burada yazanlardan çok daha fazlası!

CAST SEÇİMİ










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder