19 Ocak 2015 Pazartesi

13.KCY BLOG TURU: GÖLGELER - Paula Weston || YORUM + ÇEKİLİŞ



Kitap Adı: Gölgeler
Yazar: Paula Weston
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 336
Etiket Fiyatı: 20 TL

13. blog turumuzdan herkese merhaba!!!! Çoğu insan 13’ü uğursuz bir sayı olarak görür, ama sanırım biz Cadılar için durum farklı çünkü süper bir kitapla karşınızdayız!!
Daha önceki yorumlarımda da dikkat ettiyseniz melek, iblis, şeytan, Nefilim gibi ögeleri içinde barındıran kitapları okurken büyüüük bir mutluluk duyduğumu biliyorsunuzdur zaten. Bilmeyenler için söylüyorum MELEK KİTAPLARINI SEVİYORUM!! Yeter bu kadar çığlık şimdi gelelim konumuza.

Gaby ikiz kardeşi Jude ile bir trafik kazası geçirdi, ama maalesef sadece kendisi kurtulabildi. Kazanın ardından zaman geçse de ikizini kaybetmenin acısını hiçbir zaman atlatamadı. Sanki bu da yetmezmiş gibi kazadan sonra her gece tuhaf tuhaf rüyalar görmeye başladı. Her gece rüyalarında cehennemin gönderdiği yaratıklarla savaşıyordu ama yalnız değildi Matt her zaman yanındaydı ve beraber iblisleri kıyma haline getiriyorlardı.

İnsan bu kadar ilginç rüyalar görünce haliyle boşa gitsin istemiyor ve internette rüyalarını hikaye olarak paylaşmaya başlıyor. Gaby’miz bu şekilde en iyi arkadaşı Maggie ile birlikte yaşarken hayatına bir taş düşüyor ve BAM Rafa karşınızda!!!

Şimdi ben elin adamına niye bu kadar ünlem koydum di mi? Elin adamı değil çünkü, o Matt!! Resmen Matt’in aynısı. Sadece bu kadar da değil Jude’la bir geçmişleri olduğu gibi pek çok tuhaf iddia ortaya atıyor. Rafa’mız başlarda gizemin ve ukalalığın vücut bulmuş haliyken bile Gaby’e yardım etmeye çalışan, onu koruyan bir avuç insandan (?) biri.-Adam Nefilim ama neden iki de bir insan diyorum hiçbir fikrim yok cidden-

Neden mi , koruyacak? Gaby’nin hatırlayamadığı geçmişinden. Rafa onun geçmişine ait ve her ne kadar Gaby onu hatırlamasa da Raffa onu çok net bir şekilde hatırlıyor. Gaby’nin eski hayatındaki insanlar onun tam olarak bir yıldır öldüğünü düşünüyor ama Rafa onu uzun zamandır pes etmeden aradı. Eee, sabreden derviş muradına ermiş. Ama bundan sonra işler iyice sarpa sarıyor çünkü Gaby eski hayatından parçalar öğrendikçe bir yarı melek olduğunu keşfediyor ve herkesin onun peşinde olduğunu. Tüm Nefilim ve iblislerin bulmak için uzun zamandır bir yerlerini parçaladıkları bilgiyi Gaby’nin öğrendiğini düşünüyorlar ve iki gruba ayrılmış Nefilimlerin hepsi onun peşinde!! Gaby hem hatırlayamadığı geçmişinde ki sırları bulmalı hem de Rafa’nın deyimiyle Yakışıklı Çocuk Daniel’ın kaçırdığı Maggie’yi geri almalı!-o adamdan ciddi  tiksiniyorum -

Şimdi açıkçası başlarda 'sanki ben böyle bir şeyi okudum' modunda olabilirsiniz, belki kısacık bir süre bile olsa klişe olduğunu düşünebilirsiniz ama SAKIN DÜŞÜNMEYİN!! Rafa gelip de işin aslını astarını öğrendiğimizde ne kadar güzel ve farklı bir konusu olduğunu da öğrenmiş oluyoruz.

İki günde hemen biten bir kitap oldu Gölgeler, nasıl bittiğini anlayamadım bile o kadar akıcı ilerledi ki çevirecek sayfamın kalmamasına şaşırdım. Başlarda dediğim gibi bir klişeymiş izlenimini aldığınızdan dolayı belki sizi yavaşlatabilir ama kitap şarap gibi resmen okudukça güzelleşiyor, hele sonlara doğru 'I believe ı can fly' moduna giriyorsunuz.

Kitabı okurken kendimden bir şey keşfettim. Sanırım Rafael'lere çekiliyorum-Rafa Rafael'in kısaltması-. Özellikle de içinde melek kanı olanlara, ya da doğrudan melek olanlara. Kitabın havası geldiği o anda değişiyor, her satırdan resmen 'BENDE BURADAYIM' diyor. Eminim ki kalbinizi hop ettirecek bir karakter olacak Rafa.

İkinci kitapta beklediğim şey kızın hafızası gelsin ya da gelmesin daha iyi dövüşebilmesi. Allah'ı var şimdi kız iyiydi kılıç falan tuttu ama ikinci kitapta umarım Rafa'nın etinden sütünden yararlanır ve tekrar eskiden olduğu gibi sıkı bir dövüşçü olur.

Bir diğer sevdiğim şey kitapta ki bilinmemezlik oldu sanırım. Kızın geçmişinde bulduğuna inandıkları bilgiyi bilmememiz, onun peşinde koşup durmamız, bir yandan nereden başlayacağımızı bulmaya çalışmamız falan derken merak yüklü bir kitap oldu cidden. Şaşırtıcı mı? Tabii ki de şaşırtıcıydı ama bence bu kitapta aslında bize ana mantık verildi, bir sürü olay yaşadık evet ama ikinici kitap tahminime göre birinciden daha patlayıcı bir özelliğe sahip olacak o yüzden heyecanla bekliyorum.

Sevdim mi? EVET. Fantastik severlere özellikle de Nefilim, melek, iblis gibi ögeleri severlere kesinlikle öneririm. Aşağı da da çekilişimiz var bu güzel kitabın çekilişine katılmanızı da şiddetle tavsiye ederim :) Yabancı Yayınları'na da bize sponsorluk yaptığı için çok teşekkür ediyoruz :)

a Rafflecopter giveaway

28 yorum:

  1. Bu kitabı okumayı çok istiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle okumalısın Büşra bu kitap kaçmaz :) çekilişe katılmayı da unutma :D

    YanıtlaSil
  3. katıldım umarım tüm şartlar tamamdır,okumayı çok isteddiğim kitaplardan biri :)

    YanıtlaSil
  4. Ayşe Serpen21 Ocak 2015 03:34

    şartlar tamam umarım hepsini yaptım

    YanıtlaSil
  5. Katıldım ;)
    Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  6. Katıldım.Herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  7. Kitap okumak bir ayrıcalıktır :-) katıldım bol şans herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans Gülşah ve kesinlike katılıyorum :)

      Sil
  8. Okumayı çok istediğim kitaplardan biriydi katıldım bakalım artık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans Hazal gerçekten çok güzel bir kitap :)

      Sil
  9. sonuçları ne zaman belli olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişin sonuçlarını https://www.facebook.com/KCYBlogTur?fref=ts buradan açıklayacağız, buradan takip edebilirsin :)

      Sil
  10. Katıldım . Çok güzel bir kitap . Nasip .

    YanıtlaSil
  11. Katıldım . Çok güzel bir kitap . Nasip .

    YanıtlaSil
  12. Katıldım . Çok güzel bir kitap . Nasip .

    YanıtlaSil
  13. harika bir kitap okumayan kalmasın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, melek temasını sevenlerin bir şans vermesi gerekiyor bence de :)

      Sil