24 Ocak 2015 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜMDEN GELEN GÜZELLİKLER!!

Merhaba arkadaşlar :))) Okuyanlar bilir genelde hep yorum yazarım varsa da mim yaparım ama böyle bir şeyi daha önce hiç yapmamıştım. Doğum günümde gelen kitapları  sizinle paylaşmak istedim çünkü tatilde çoğunlukla onlardan okuyacağım . Off cidden çok mutluyum, şuan Athena'nın İşareti'ni okuyorum sonra ne okuyacağıma da karar veremedim bir türlü, hepsini aynı anda okumak mümkün olsa keşke :D Bu kitapları bana hediye eden arkadaşlarıma ve aileme de gerçekten çok teşekkür ederim <3 Siz de tatilde neler okuyacağınızı yorum olarak bırakabilirsiniz, tavsiye isterseniz de ben buradayım :D İşte doğum günümde gelen bebeklerim:







Hepinize iyi tatiller!!! :D

2 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun :) Cinder ya da Hiçliğin Kıyısı'ndan başlamanı tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm benim de gözüm onlarda zaten <3 ya da Marslı da olabilir tam karar veremedim skdlal

    YanıtlaSil