27 Ocak 2015 Salı

MİM: KİTAP TAG


Merhaba arkadaşlar!! Uzun zamandır tag yapmamıştım sanırım, iyi bir değişiklik olacak bu :D Beni etiketlediği için İki Kapak Arasında'dan Rabia'ya çook teşekkür ederim <3 Eğlenceli bir mim olmuş, umarım sizde okurken eğlenirsiniz sizinde cevaplarınızı bekliyorum yorum olarak :D Hadi bakalım gelsin sorular!!

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?

Nerede okuduğumun çokta önemi olmuyor benim için, sonuçta kitap güzelse, içine girdiğimden nerede olduğumu bile unutuyorum ama fazla seçeneğim olmadığından kendimi yatağın üstüne atarak okurum çoğu zaman.

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?

Abartılacak bir ayraç takıntım yoktur ama olsa da hiçte fena olmaz hani :D

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da belirli bir bölüm başında mı durdurursun?

Aslında bu kitabına göre değişir. Sıkıcı bir kitap mı? Neresinde durdurduğum umurumda olmaz. Ama beğendiğim kitaplarda genelde bölüm başlarında durmaya dikkat ediyorum...tabii güzel bir kitapsa direk biter o ayrı :D

4-Okurken bir şeyler yemek mi bir şeyler içmek mi?

Yemek yerken dikkatimi veremem ben. Yemek yemeyi, özellikle de abur cuburu çok severim ama yemek yerken tam olarak giremem kitaba, bir şeyler içmek daha rahatlatıcı oluyor bence.

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

Kitap okurken TV izlemek bir beceri herhalde :D Yok yani ikisini aynı anda yapamam biri illa kaçar, müzik dinlemek tabii ki de :D

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı almak?

Benimde çoğu kitapkurdunda olan bir hastalığım var sanırım. Genelde internetten alıyorum, o etiket fiyatlarına para dayanmaz :( internetten aldığımda da 6-7 kitap rahat çıkıyor ya :D Hem kargo parası yok, hem kendimi mutlu hissediyorum :D 

7- Okurken evde mi yoksa başka bir yerde mi?

Evdeki rahatlıkta başka bir yerde olmuyor şimdi :D Ayağını istediğin gibi uzat, bağdaş kur...evdeyken her türlü şekli alabiliyorsun kitap okurken. Mis gibi!!

8-Kitabın kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?

Şimdi kitabı okurken ben kafamın içinde TV varmış gibi davranırım, otururum kafamdaki koltuğa patlamış mısırımla izlerim, ya da üşenmem girerim içine TV'nin hikayeye dahil olurum bir karakterin bedeninde. Okumak değilde, canlandırmak, hayal etmek ve çoğu zamanda bu hayale dahil olmak bence çok daha etkileyici. Yani cevap: ikisi de değil.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Atlamak mı?? Küfür gibi geliyor şuan, o sayfaların, satırların, kelimelerin her biri bir bütün, hepsi birleşerek o kitabı oluşturuyor, atlayarak kitap okunmaz, bu dergi değil ki. Tüm satırları içine çekeceksin hepsini kazıyacaksın kafana,benimseyeceksin...

10- Ciltli kitap mı karton kapak mı?

Ciltli kitaplar iflas bayrağını çekmeme sebep olacak ama olsun!! Ciltli kitap aşktır <3

11- Kitap yazıyor musunuz?

Eskiden karalardım bir şeyler ama şu sıralar tamamen boşum :D Yazmak gerçekten emek ve çaba isteyen bir şey belki ilerde tekrar denerim ama şuan hazırda olanları okumakla çok mutluyum :D

Şimdiii gelelim benim mimlediklerime:
Melis Kitaplar Diyarında
Romantik Optik mimlendiniz!! Sizlerinde cevaplarını yorum olarak bekliyorum millet!! Hepinize iyi tatiller!!

2 yorum:

  1. Cevaplarımız çok benzer :D Bende kitap okurken müzik dinlerim ama televizyon izlemek ? Zaten kitabı okurken kafamda bir sahne beliriyor bir de televizyon mu seyredeceğim :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen kitap okurken zaten farklı bir dünyaya giriyorum aynı anda televizyona konsantre olmak cidden zor benim böyle bir durumda beynim error verir sanırım :D

    YanıtlaSil