23 Temmuz 2015 Perşembe

OKUMA ETKİNLİĞİ: BENİ BIRAKMA - Tahereh Mafi


Kitap Adı: Beni Bırakma
Yazar: Tahereh Mafi
Yayınevi: Dex
Sayfa Sayısı: 421
Etiket Fiyatı: 22TL

Merhaba arkadaşlar!!! Bugün Bana Dokunma'nın devam kitabı olan Beni Bırakma'yla karşınızdayım! Bu kitaba da Bana Dokuma'ya olduğu gibi etkinlik düzenliyoruz, faaliyetleri takip etmek ve çekilişe katılmak için buraya basmanız yeterli :) Bana Dokunma yorumumu okumak isteyenleri de buraya alayım :) Şimdi Beni Bıraka'ya geçebiliriz!! İlk kitapta eksik gördüğüm noktalar bu kitapta kendini telafi etmişti ve bence Bana Dokunma'dan daha iyi bir kitaptı.

Bana Dokunma'nın sonunda Juliette ve Adam, Kenji'nin yardımlarıyla Omega Noktası'na varmışlardı ve Juliette kendisinin dünyada yalnız olmadığını öğrenmişti. Omega Noktası'nda elektrik saçan, görünmez olan, şifa veren... pek çok yetenekli insan vardı ve bu kendisini iyi hissetmesini sağlamıştı. En azından başlarda. Bir süre sonra yeteneği olan insanlar içinde bile eğreti durduğunu düşünmeye başlıyor. Sonuçta onun gibi çeliği yaran, tek bir dokunuşuyla insanları öldüren bir insan bile yok dünyada. Bu da haliyle Juliette'nin diğer insanlarla kaynaşasını engelliyor, konuştuğu tek kişi yine Adam oluyor.


Ama son zamanlarda Adam'ı da fazlaca göremiyor, gördüğünde ise onun sorularından kaçındığını fark ediyor. Omega Noktası'nın başkanı Castle, Adam'ın Juliette'nin dokunuşuna karşı olan bağışıklığını araştırıyor ve nedense bu araştırmanın sonuçları sır gibi saklanıyor.

Yeniden Kuruluş ise tuhaf bir şekilde her gün etrafı denetlemeye başlıyor, üstelik Warner'da beklenmedik bir şekilde onlara öncülük ediyor. Bu da yetmezmiş gibi bir efsane olan babası da alışılmamış bir şey yaparak şehre gelmiş haliyle savaş kaçınılmaz oluyor.



Warner... bu kitapta belli bir noktadan sonra bol bol Warner göreceğiz <3 Onun hakkında kendisinin bile bilemdiği pek çok sır öğrenecek, çok naif yanlarını keşfedeceğiz. Juliette ile karşılaşması, ona olan davranışları...CİDDEN BU ADAMA BAYILIYORUM!!! Juliette için yaptığı onca şeyden sonra, kızın ona yaptığı haksızlıklar beni çileden çıkarıyor!! Bir Adam'a bir Warner'a voleybol topu gibi gidip geliyor!!! -_- İki çocuğu da helak etti ya.



Başlarda Omega Noktası'ndaki ortamın işleyişini görüyor, Juliette'nin oraya adapte olma çabasını -ya da çabalamayışını- görüyoruz. Başlarda ne kadar hevesle işe başlasa da bir süre sonra kendi antremanlarını bile aksatıyor, sürekli depresyon modunda takılıyor. Kendini sürekli çevreden soyutlar vaziyette ve bu gibi durumlarda Kenji'nin sarsarak onu kendine getirme çabasına bayıldım <3 Seviyorum ya Kenji'yi.

İlk kitap için giriş kitabı gibiydi ve fazla aksiyon göremedik demiştim. Ama Beni Bırakma'da belli bir noktadan sonra aksiyonlu olaylar yaşanıyor. Ama bir distopya kitabında ben yine de çook daha fazla aksiyon ve kan görmek isterdim -öyle bir caniyim işte ben-



Kitaba oturdum sabah başladım akşama kitap elimde bitmişti öyle akıcıydı. Zaten bu kadar güzel anlatılmış bir kitabın akıcılığı hakkında konuşmak istemiyorum :D Hele şu üstü çizilien kelimelere, dramatik, romantik ve betimlemeli anlatımına bayılıyorum <3

Bana Dokunma'yı okuyup sevenler kesinlikle devam etmeli, ilk kitaptan daha iyi bir kitaptı. Sadece Warner'ın yeşil gözleri için bile okunur seri o kadar seviyorum adamı <3 Aynı zamanda Omega Noktası'nda kurulan ekip ve yaptıkları takım çalışmaları da çok havalıydı. Serinin üçüncü kitabı olan Beni Yakma'nın da yorumunu yakında gireceğim, okuyan arkadaşlarım serinin üçüncü kitabına bayılmıştı ben de zaman kaybetmeden başlayacağım. Hepinize iyi okumalar!!

2 yorum:

  1. Merhabalarrr sizi bir etkinliğe mimledim, yaparsanız sevinirim.
    http://partofthebook.blogspot.com.tr/2015/07/yaz-etkinligi.html
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler en kısa zamanda yapacağım :)

    YanıtlaSil