1 Ağustos 2015 Cumartesi

YAZ ETKİNLİĞİ



Herkese merhaba!! Part Of The Books beni Yaz Etkinliğine mimlemiş, çok teşekkür ederim uzun zamandır mim yapmamıştım benim içinde bir değişiklik olmuş oldu :)
Adından da anlayacağınız gibi bu sıcak yaz günlerini hedef alan soruları cevaplayacağım, işte sorularımız:

 1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?

Tatil, eğlence ve arkadaşlar. Bir öğrenci olarak bu muhteşem üçlüyü gerçekleştirmek diğer mevsimlerde daha zor maalesef :(


2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?

Bu aslında çok değişken. Yaz ayları gerçekten çok bunaltıcı olabiliyor ve bu da haliyle benim okuma hızımı da etkiliyor. Ama yine de sıcaklara inat haftada yaklaşık 1-2 kitap okumaya çalışıyorum.




3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?

Yaz aylarında bunalıyorsanız; chick-lit, genç yetişkin, yeni yetişkin, komedi ya da hafif bir fantastik veya distopya  kitaplarını okuyarak kafanızı dağıtabilirsiniz, bu türler kafanızı yormaz ve eğlenceli vakit geçirmenize yardımcı olur.


4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?

Plajda kitap okumaya bayılırım!! Çünkü boş boş oturmayı sevmem ve plajda uyumakta pek bana göre değil. O nedenle ya kitap okurum ya müzik dinlerim ya da telefonumdan bir şeyler izlerim :D


5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?

Rengarenk desem çok mu klişe olur? :D Yaz bu kadar renkli ve hareketli bir mevsimken onu tek bir renkle bağdaştırmaya çalışmak biraz zor bence. Ama illa seçeceksem kırmızı ve tonları olabilir :D



Son olarak ben etkinliği yapmak isteyen herkesi mimliyorum, Kitap Dedikodusu etiketledi diyerek etkinliği yapabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder