22 Kasım 2015 Pazar

TÜYAP KİTAP ALIŞVERİŞİM 2O15


Merhaba arkadaşlar!!! Umarım hepiniz iyisinizdir, başlıktan da anlayacağınız gibi Tüyap kitap alışverişimi sizlerle paylaşacağım.

Öncelikle bu zamana kadar geçirdiğim en iyi Tüyap olduğunu söyleyebilirim. Genelde ailemle giderdim, hoş vakit geçirsem de kesinlikle bir arkadaşla gitmekle eş değer değildi. Hele de size eşlik eden arkadaşınız bir kitap kurduysa fuar tadından yenmiyor.

Tüyap'a cumartesi günü gittik ve kesinlikle çok heyecanlıydık. Öyle ki kapıdan içeri girene kadar ufak çığlıklar atmaktan kendimizi alamadık. Sınav haftamız olduğundan çok fazla vaktimiz yoktu, ama bu durum kesinlikle eğlenmemize engel olmadı.

Derslerimden dolayı çok fazla kitap alamadım gerçi :( Fakat aldığım kitaplardan aşırı umutluyum, hepsinin birbirinden güzel olduğuna eminim <3



Kızıl Yükseliş'in devam kitabı olan Altın Oğlu'u almak zaten boynumun borcu olmuştu. İlk kitabı kesinlikle MUHTEŞEMDİ. Sürekli Açlık Oyunları ile bir kıyaslama içerisine sokulmuş, bence Kızıl Yükseliş her açıdan çok daha iyi bir kitaptı. Distopya, bilimkurgu, aksiyon sevenlere kesinlikle öneririm. Kızıl Yükseliş yorumum da hazır en kısa zamanda yorumunu blogda da bulabilirsiniz :)

Altın Oğul'u da şuan da okuyorum, kesinikle harika gidiyor. İlk sayfalarda kitabın beni içine çekmesi biraz zaman aldı. Bir kaç sayfa süren bir giriş bölümü vardı ki o sayfalar harikaydı fakat ilk bölüme girerken adapte olmakta zorlandım biraz. Gerçi, sınav haftası yorgunluğundan da kaynaklanıyor olabilir. Her halükarda kitap birkaç sayfa sonra benim için açıldı ve o muhteşem havasına büründü. Kesinlikle bu sene okuduğum en iyi serilerden biri olacak!!



Bir diğer aldığım kitap Erebos. Kesinlikle uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı. Video oyunları ilgili bir kitap ve daha önce bu tarzda sadece bir kitap -Başlat- okuyup bayılmıştım. O yüzden bu kitabı duyduğumdan beri ele geçirmek istiyordum <3

Çok beklenen, yabacı booktuber ve bloggerların çok fazla bahsettiği Kızıl Kraliçe'yi almamakta olmazdı tabii. Üstelik bu harika sunumla beraber <3 Pegasus'un ciltleri, poşetleri ve kutuları bir harikaydı zaten <3 Eh, pek bir indirim yapmasalarda, bu eklerle telafi ediyorlar :)



Neil Gaiman'dan Amerikan Tanrıları'nı almak ise hiçbir şekilde aklımda yoktu. Elimde Neil Gaiman'dan Mezarlık Kitabı ve Yolun Sonundaki Okyans vardı, onları okuyup beğenirsem Amerikan Tanlarıları'nı almayı planlamıştım -malum öğrenci bütçesi- fakat İthaki'de çalışan abi bana ve arkadaşım Ece'ye Amerikan Tanrıları'ı için efsane bir indirim yapınca almak farz oldu tabii!! Üstelik kitabı öyle bir anlattı ki... eminim kitaptan hiç haberi olmayan birinin bile alası gelir.



İthaki'nin editörü ile de bu vesileyle tanışmış olduk ve gerçekten inanılmaz iyi bir insanmış!! Merak ettiğimiz bir kaç serinin çıkış tarihinden yazarlarının şuan hangi işlerle meşgul olduklarına kadar her şey hakkında bizi bilgilendirdi ve kesinlikle müthiş ilgiliydi.



Tüyap'ta gittiyseniz aldığınız kitapları sizde yorum olarak atabilirsiniz. Ya da sormak istediğiniz herhangi bir şeyi de yorum olarak bırakabilirsiniz :) Hepinize iyi okumalar!!!

6 yorum:

  1. Masallah masallah tuyabi supurmussun hepsi birbirinden guzel,keyifle oku ben gidemeyenlerdenim bu sene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah seneye gidebilirsin Tüyap'a :)

      Sil
  2. Blogumda ve facebook sayfamda çok güzel iki çekiliş var canım bakmak istersen. :) Kitapların hepsi muhteşem ayrıca, keyifle oku hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim haber verdiğin için <3 Tüyap'tan Kızıl Kraliçe'yi almıştım, fakat almayan arkadaşlarıma mutlaka çekilişten bahsedeceğim, tekrar teşekkür ederim haber verdiğin için :)

      Sil