20 Aralık 2016 Salı

KİTAP YORUMU: VAHŞİ - Sally Green


Kitap Adı: Vahşi
Yazar: Sally Green
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 460

Merhaba arkadaşlar!!! Bela'nın devam kitabı olan Vahşi ile karşınızdayım!! Serinin ilk kitabı olan Bela'yı da yorumlamıştım buraya basarak yoruma ulaşabilirsiniz.

Bela'da babası Nathan'a armağanlarını vermişti. Mercury'de Nathan'ın babasıyla görüştüğünü fark etmişti ve Annalise'i rehin almıştı. Karşılığında da Nathan'dan Marcus'un kellesini istemişti.
Nathan'ın yeteneğinin babasıyla aynı olduğunu ilk sayfalarda görüyoruz. Geceleri ne olduğunu hatırlamasa da, yanında bulduğu hayvan cesetleri ve ağzındaki tat her şeyin kanıtı. Üstelik bu sorunlarından yalnızca biri. Gabriel'den haber yok fakat Nathan kararlaştırdıkları gibi Mercury'nin vadisinde onu bekliyor.



Bekleyişi boyunca içinde bir şeyler değişmeye başlıyor. Geceleri ne yaptığını bilse de bunu hatırlayamamak ve yeteneğinin üstüne gidememek canını sıkıyor. Ya da hayvanları yemek. Yalnız bekleyişi Avcıları'ın gelmesiyle bozuluyor ve her şey birbiri ardını takip ediyor... Gabriel'in hala hayatta olup olmadığı, Annalise'in güvende olup olmadığı, babasını öldürmeye zorlanması ve yeteneği hakkında ki soruları...



Evet konu kısaca bu şekilde gelelim yorumuma!! Aslında Vahşi'nin beni biraz hayal kırıklığına uğrattığını söyleyebilirim. Özellikle ilk sayfalarda beğendiğim tek şey Nathan'ın yeteneğine odaklandığımız bazı kısımlardı. Onun dışında başlarda az karakter görmemiz ve olayların az oluşu nedeniyle beni sıktı.
Fakat kitap sonlara doğru kendini güzelce toparladı. İlerledikçe, esas olaylara girip büyük resmi görmeye başladıkça güzelleşti. Mesela Van karakterinin girmesiyle bile daha güzel bir havaya büründü. - ki bu karakteri çok sevdim.-



Karakterlerden lafı açılmışken oradan gidelim madem. Bu kitapta Nathan - Gabriel yakınlaşmaları görüyoruz ki buna bayıldım!! Sadece Gabriel'ın Nathan'a çabuk kapıldığını düşünüyorum çünkü bu kitapta inanılmaz fedakarlıklar sergiliyor ve aşkı gerçekten çok büyük. Ama olsun, Annalise'den iyidir. Cidden. Kızdan. Nefret. Ediyorum. Bence Vahşi'den sonrada pek seven kalmaz zaten.

Marcus, Marcus... bu adamı da ayrı bir seviyorum!! Bu kitapta daha fazla Marcus ve Marcus faaliyetleri göreceğiz! Marcus'lu geçen her bir bölüme BAYILDIĞIMI rahat bir şekilde söyleyebilirim. Sanıldığı gibi kötü biri değil o, oğluna bakış şeklini de iyice öğrendiğinizde adamı sevmemek elde değil bence. Hem de oldukça havalı geliyor bana <3 Kitaba dahil olduğu sahnelerde şüphesiz kitabın en iyi sahneleri zaten.


Ak Cadılar'ın bir kısmının ne kadar kötü olduğunu zaten Bela'da da görmüştük. Yaptıkları planlar hem Ak hem de Kara Cadılar için pek çok kötü sonuç doğruyor ve bizi de bu sonuçların oluşturduğu pek çok sürpriz bekliyor!!

Olay örgüsünü fazlaca etkileyecek pek çok önemli, tehlikeli ve duygusal olaylarda yaşanıyor.
Kısaca ilk sayfalarda dişinizi sıktığınız takdirde seveceğiniz bir kitap. Belli bir noktadan sonra gelişen olayları ve eklenen karakterleri de sevdim zaten. Sadece Bela'dan sonra biraz hayal kırıklığına uğradım. Bela Vahşi'den daha iyi bir kitaptı.

PUANIM: 3.5/ 5




1 yorum:

  1. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil